Regulamin sklepu

 

1. DEFINICJE

KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

KONSUMENT – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.

KUPUJĄCY - klient dokonujący zakupu towaru za pośrednictwem serwisu.

SPRZEDAJĄCY - Artbazaar Faustyn Masiewicz,posiadający adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Pośrednia 11, 03-259 Warszawa, NIP: 5271081094, REGON: 140518027, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej dla dzielnicy Warszawa – Białołęka.

TOWAR– produkty prezentowane w sklepie Internetowym;

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym;

DOSTAWA– rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym w zakładce Dostawa i płatności.

SKLEP INTERNETOWY – serwis internetowy dostępny pod adresem patpottery.pl/sklep, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie;

REGULAMIN – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego patpottery.pl;

KODEKS CYWILNY - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami;

UMOWA – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku;

USTAWA O KONSUMENTACH – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

 

DANE KONTAKTOWE SKLEPU
Artbazaar Faustyn Masiewicz

ul. Pośrednia 11, 03-259 Warszawa,

e-mail: sklep@patpottery.pl

telefon: 513-018-770

 

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy patpottery.pl prowadzony przez Artbazaar Faustyn Masiewicz, ul. Pośrednia 11, 03-259 Warszawa, NIP: 5271081094, REGON: 140518027, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej dla dzielnicy Warszawa – Białołęka.

2. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.

3. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem posiadania dostępu do siedzi Internet i przeglądarki typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari w aktualnej wersji.

4. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.

5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.patpottery.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

6. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
a. potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;
b. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego na wskazany w zamówieniu adres rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.

 

3. ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Informacje zawarte w Sklepie, w tym w szczególności ogłoszenia, reklamy oraz cenniki, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Informacje zawarte w Serwisie stanowią natomiast zaproszenie do zawarcia umowy, opisane w art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

2. Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na patpottery.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, wprowadzania w nich zmian zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowy przed dokonaniem ww. zmian.

3. Całkowity koszt zamówienia obejmujący cenę produktów oraz koszty dostawy uwidoczniony jest w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta. Klient ponosi koszty przesyłki.

4. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są:

- poprzez stronę internetową www.patpottery.pl

- pocztą elektroniczną pod adresem sklep@patpottery.pl

5. Zamówienia indywidualne (na zamówienie) można składać za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej Sklepu lub telefonicznie. W takim przypadku, Sklep dokona orientacyjnej wyceny i prześle ją na wskazany przez klienta adres poczty elektronicznej. 

6. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.patpottery.pl, dokonać wyboru towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

7. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

6. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

7. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie złożonego zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów, łączną cenę zamówienia (w tym podatek VAT), sposób zapłaty, koszty dostawy zamówienia oraz czas realizacji zamówienia.

8. Klient finalizuje proces zamówienia poprzez użycie przycisku: „Złóż zamówienie”.

9. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez sprzedającego. Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail (tzw. potwierdzenie zamówienia).

10. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

11. Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.

12. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Klienta rodzajem dostawy do wskazanego przez Klienta w zamówieniu adres dostawy.

13. Złożenie zamówienia stanowi przyjęcie przez Klienta oferty Sprzedawcy zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, będących przedmiotem zamówienia i pociąga za sobą obowiązek zapłaty ceny towaru i kosztów dostawy przez Klienta.

 

4. SPOSOBY I TERMIN PŁATNOŚCI

Dostępne są następujące formy płatności:

  • Szybkie płatności online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  • Płatność BLIK
  • Przedpłata przelewem na rachunek bankowy sprzedającego: 55 1140 2004 0000 3302 4218 2036
  • płatność przy odbiorze. Jest to usługa dodatkowo płatna, której koszt (w naszym sklepie 3 zł) jest doliczany do zamówienia.

Wszelkie koszty przelewu pokrywa NADAWCA przelewu.

Kupujący powinien zapłacić za towar wraz z kosztami dostawy w terminie 7 dni od chwili zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku braku zapłaty w tym terminie, sprzedawca wysyła e-mail do kupującego z prośbą o opłacenie zamówienia oraz przesłanie potwierdzenia dokonania przelewu. W przypadku braku płatności lub potwierdzenia przelewu do terminu wskazanego w e-mailu (nie krótszego niż 2 dni) zamówienie zostaje anulowane.

 

5. DOSTAWA TOWARU

1. Dostawa towarów odbywa się na terenie naszego kraju pod adres wskazany w zamówieniu.

2. Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 09:00-17:00, jednak dokładny czas może być uzależniony od trasy kuriera

 

6. WYSYŁKA TOWARU

1. Realizacja zamówień następuje niezwłocznie po zatwierdzeniu zamówienia i jego opłaceniu albo wybraniu opcji opłaty przy odbiorze.

2. Sprzedawca wysyła towar do kupującego w terminie ustalonym dla każdego towaru, uwidocznionym na stronie towaru.

3. W przypadku ewentualnego dłuższego czasu realizacji zamówienia Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany przez Sprzedawcę - jednocześnie Sprzedawca wskazuje nowy termin realizacji zamówienia.

4. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem firmy przewozowej

5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.patpottery.pl com oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

6. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień umowy sprzedaży towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji zamówienia oraz faktury VAT.

 

7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, tj. dokonujący zakupów Towarów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zarobkową, może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni i bez ponoszenia kosztów. Umowę, od której Klient-konsument odstąpił, uważa się za niezawartą.

2. Wskazany w punkcie powyżej termin 14-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru. Datą wydania Towaru jest data jego odbioru przez Klienta lub data jego doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Dla zachowania wskazanego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego terminem.

3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Klient powinien złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o skorzystaniu z tego prawa np. za pomocą poczty elektronicznej.

4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu odstąpienia od umowy stanowiącym załącznik do regulaminu. Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe, ale gwarantuje, że Sprzedawca jednoznacznie zinterpretuje wolę Klienta.

5. Sklep niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

6. W razie skorzystania z prawa odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Do czasu zwrotu Towaru Klient odpowiada za zniszczenie i uszkodzenie Towaru lub inne zmniejszenie jego wartości, chyba że było to niezbędne do zbadania charakteru, cech lub funkcjonalności Towaru.

7. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres: ArtBazaar Faustyn Masiewicz ul. Pośrednia 11, 03-259 Warszawa.

8. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Klienta zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

10. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

10. Zwrotowi nie podlega towar wykonany na zamówienie indywidualne oraz w którym na życzenie Kupującego dokonano zmiany materiałów, z których został wykonany towar lub rozmiaru.

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Wzór formularza odstąpienia od umowy
Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na poniższy adres:
— ArtBazaar Faustyn Masiewicz ul. Pośrednia 11, 03-257 Warszawa
— Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących
towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)
— Data zamówienia (*)/data odbioru (*)
— Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów)
— Adres konsumenta(-ów)
— Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
— Data
_______________
(*) Niepotrzebne skreślić

 

8. REKLAMACJE

1. W przypadku reklamacji towaru prosimy o niezwłoczne przesłanie wadliwego towaru do sprzedawcy. Sprzedawca nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. W celach identyfikacyjnych do reklamowanego towaru należy dołączyć numer zamówienia wraz z opisem przyczyny reklamacji.

2. W przypadku uwzględnienia reklamacji poniesione koszty przesłania reklamowanego towaru zostaną niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki odesłane na wskazane przez Klienta konto bankowe.

3. Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku braku takiej możliwości Sprzedawca zwróci należność za reklamowany towar.

4. Za towar wadliwy uznaje się towar, który posiada wady fizyczne.

5. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych, jednakże Sprzedwca podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w najkrótszym możliwym czasie.

6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar odsyłany jest na koszt Klienta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl